WTF :?: :!:
Problem z temperaturą
Zwiń
X
-
Problem z temperaturą
Witam ponownie,
Mam mały problem odnośnie temperatury w mojej skodzie. Aby zagrzać ją do optymalnej temperatury potrzebowałem do tego ok 18km - wtedy wskazówka stała nieco przed 90C.
Postanowiłem wymienić termostat (wahler) i tak zrobiłem, okazał się uszkodzny ponieważ temperatura raz się podnosiła raz spadała, wymieniłem ponownie na nowy (vernet) i sprawa jest następująca:
auto grzeje się szybiciej do optymalnej temperatury po czym jak jadę wolniej wskaźnik spada do 80C i poźniej wraca na 87,88C przy ciągłej jedzie, jak znów zwolnię lub zatrzymam się wraca do 80C i tak w koło, i moje pytanie czy tak ma być? czy może kolejny termostat jest uszkodzony? a może czujnik temperatury?
Po przejechaniu 20 km zatrzymałem się i sprawdziłem węże: 1 wąż który idzie do bloku gorący, natomiast 2 na powrocie ciepławy.
Płyn jaki jest zalana skoda to g12+ wcześniej niestety była woda.....
Jeżeli chodzi o temperaturę wewnątrz to super grzeje jest bardzo ciepło.
Z góry dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam
-
-
sprawdz czyjnik remperaturt bodajrze g62 czy jest ok a mozliwe ze termostat puszcza za wczesnie i auto sie nie dogrzewa zacznujbod spr bledow wagiem lub vcds-emMój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Komentarz
-
-
hmm.. wymieniłem już 2 termostat dziwne że oba by były zepsute..
a może problem tkwi w złym odpowietrzeniu? czy jest jakieś typowe odpowietrzenie?
bo ja po wymianie termostatu zalałem płyn zapaliłem auto i poczekałem jak sie termostat otworzy a otworzył się prawidłowo bo przed 90C ( sprawdzałem po temperaturze rury za termostatem) na odkręconym korku płynu ubyło aż dolałem do stanu i zakręciłem korek, może coś źle zrobiłem?
Komentarz
-
-
Układ odpowietrza się samoczynnie. Nie musisz nic robić. Zalać chwilkę pojeździć i wyrównać poziom. Dla świętego spokoju za jakiś czas możesz jeszcze raz zajżeć czy poziom płynu jeszcze troszkę nie opadł.
Wszystko wskazuje na walnięty termostat, chociaż dwa razy z rzędu , to rzeczywiście pech. Albo ja mam szczęście, bo od razu trafiłem dobry.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
dlatego kupic raz ori za € niz 3 razy jakies zamiebniki robione przez kitajca na polu ryzowym ori przynajmniej kitajec zrobi w fabryce z okreslonych materialow itp :-) ja uzywam tylko oryginalow no chyba ze rovie jakies mody:-)Mój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Komentarz
-
-
niech kupi "lacoste" hihihi bd dzialal jak ta lala:-)Mój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Komentarz
-
-
Kup termostat WAHLER 4264.87D i bedzie git.
Ja dodatkowo bym sprawdził Vagiem moduł silnika 01 i moduł wskźników 17 (nie pamietam w jakim kanale ale jest tam podana aktualna temeperatura) i bedziesz miał porównanie czy termostat działa i czy czujnik temperatury nie oszukuje.Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
-
kup oryginal zaplacisz max 100 zl a zamienniki pewnie sa po 50 jwk znow sie okqze lipa to nie warto zachodu!!! ale nie namawiam rob jak chcesz
u mnie w aso 99 dla klienta dla mnie 78 :-) orygilal!!!!!!!Mój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Komentarz
-
-
witam ponownie,
w sobotę dla pewności podłączyłem skodę do komputera, na rozgrzanym silniku w vagu pokazało tylko 39C a na pewno było więcej, dodatkowo gdy ba wskaźniku było 70C włączyły się wentylatory,
Z tego wnioskując, że do wymiany będzie czujnik temperatury, w poniedziałek będę zmieniał, więc dam znać co i jak,
miłej niedzieli dla Wszystkich pozdrawiam,
Komentarz
-
-
Ja też mam podobny problem, auto nagrzewa się dość wolno do temperatury 90 stopni. Po nagrzaniu patrzę za około minutę, tam znowu poziom 0, jadę dalej i nagle przeskok z 0 do 80 stopni, wszystko działo się na trasie miejskiej około 10 km. Oczywiście jak powietrze z nagrzewnicy ustawię na maksymalną temperaturę to grzeje bardzo mocno, wygląda na to, że wskaźnik wariuje (możliwość niesprawnego termostatu z tego, co czytam).
Czy to jest poważna usterka? Można z tym jeździć?
Komentarz
-
Komentarz